14 Aralık 2010 Salı

GECE BAHÇESİ (Upsy Daisy) PASTALARI- Bölüm 1

    Gece Bahçesi Pastası (2)
  Bir toplu gösterimle yeniden merhaba...Aslında şöyle demeliydim belki de ; yine yeni yeniden Gece Bahçesi...Yapa yapa karakterlerinin ailemizin parçası haline geldiği Gece Bahçesi özellikle 2-3 yaş grubu çocukların favorisi... İlk Gece Bahçesi pastamı daha önce yayınlamıştım ona buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz, kalanını da yine 2 bölüm halinde yayımlayacağım ve nihayet bir araya toplayabildiğim diğer Gece Bahçesi pastalarının birinci bölümü...

İki numaralı pasta Müge Hanım'ın oğlu Kağan'ın 2. yaş pastası...Kağan özellikle Maka Paka'yı sevdiğinden onu ön plana çıkararak bir kompozisyon oluşturdum...Kağan'a ömür boyu mutluluklar dilerim...
Gece Bahçesi Pastası (3)
 Üç numaralı pasta Aylin Hanım'ın kızı Aysu Aden'in 2. yaş pastası...
Aysu Aden'e uzun sağlıklı bir yaşam dilerim...

 Gece Bahçesi Pastası (4)

                                   
    Dört numaralı pasta (yarışmacı sunar gibi hissettim birden :-)) Cansu Hanım'ın Kızı Ada'ya ait ve yine 2 yaş pastası:-)) Bu sefer diğerlerinden farklı olarak Cansu Hanım pastanın kaplamasını pembe istedi, hoş ve değişik bir pasta oldu... Burada Cansu Hanım'dan gelen mailden bir parçayı eklemeden geçemeyeceğim...Ada'nın tepkisi o kadar hoşuma gitti ki: "Pastamız hem görsel olarak hem lezzet açısından son derece doyurucuydu,lezizdi....Figürler son derece başarılı işlenmişti..(Ada'ya doğumgününe kimler geldi kızım diye sorduğumuzda; upsy daisy,makafaka.. diye sayıyor,düşünün o kadar yani....)
Minik Ada'ya da ömür boyu sağlık ve mutluluk dilerim...
 Gece Bahçesi Pastası (5)
      Beş  numaralı pasta ise Pınar Hanım'ın 2 yaşındaki oğlu Ömer için hazırlandı...Kalabalık bir davetli grubu için hazırlanacağından pastayı 2 katlı çalıştım...
                                                

Minik Ömer'inde yeni yaşını kutluyor sağlıklı, mutlu bir yaşam diliyorum...

 Gece Bahçesi Pastası (6)

     Bu bölümün son pastası Bahar Hanım'ın kzı Beste'nin 2. yaş pastası... Bahar Hanım geri bildirimi ile beni çok mutlu etti : "sibel hanım günaydın, çok çok teşekkür ederek başlamak istiyorum öncelikle.
 beste çok mutlu oldu tüm gece bahçesi ailesini görünce çok sevindi. Pastayı keserken onları ayırdım halen duruyorlar:))) bu arada pastanın içeriğide çok güzeldi çikolata ve fıstık ve kek çok güzeldi ellerinize sağlık.. tekrar görüşmek üzere tüm arkadaşlarıma tavsiye edeceğim sizi..."
Ve Bestenin Tombilino kurabiyeleri...Beste'ye de uzun sağlıklı, mutlu bir yaşam dileklerimle Gece Bahçesi toplu gösteriminin 1. bölümünü kapatıyorum...10 dakika ara :-)))

1 yorum:

zupice dedi ki...

Biz görüp yiyemedik ama Aysu'cuğumun pastası pek iltifat almış. Yengesi olarak sizi tavsiye etmem nedeniyle beni mahcup etmediğiniz için teşekkür ederim.
Sevgiler...
Ceren Su'nun Annesi Ece :)