20 Aralık 2011 Salı

MİCKEY VE MİNNİE MOUSE PASTALARI TOPLU GÖSTERİMİ

MİCKEY MOUSE PASTASI -3

      Bir süredir beklemekte olan ve biriken Mickey ve Minnie Mouse pastalarını yine bir toplu gösterimle bir araya topladım... İlk iki pastaya buraya ve buraya tıklayarak  bakabilirsiniz...Mickey Mouse club House pastasını görmek içinse buraya tıklayınız...
      3 numaralı pasta ise daha önce uçaklı trenli 1 yaş pastasını hazırladığım Erdem'in 3 yaş pastası...Erdem'in babası Emir Bey Mickey' Mouse'un siyah rengini biraz kırmak için kırmızı bir yelek ve sarı bir papyon giydirmemi istedi...Minnie'nin elbisesi de ona uyumlu olarak kırmızı oldu...
       Goofy ve Donald Duck da Mickey ve Minie'yi yanlız bırakmadılar ve rengarenk balonlarla pastamız tamamlanmış oldu...

Erdem'in yeni yaşını kutluyor uzun, sağlıklı bir yaşam diliyorum...
 MİCKEY MOUSE PASTASI -4
      Sıradaki pasta Selen Hanım'ın oğlu Kerem'in 1. yaş günü pastası...Pastayı Selen Hanım tarif etti, ben de yaptım:-)

Selen Hanım beğenisini şu satırlarla belirtti : "Sibel Hanım Merhaba ,Kerem'in pastasına bayıldık :) Hem lezzeti hem de görüntüsü bir harikaydı. Afiyetle yedik.Ellerinize sağlık, emeğinize sağlık...İyi çalışmalar. Tekrar görüşmek dileğiyle...Sevgiler... "

  Kerem'in yeni yaşını kutluyor, mutluluklar diliyorum...

MİCKEY -MİNNİE MOUSE PASTASI -5

      Mickey ve Minnie'nin  pasta üzerinde birlikte arz-ı endam ettikleri pasta ise Suna Hanım'ın ikiz kızlarından Seçil için hazırladığım pasta...Seçil'in ikizi İdil'in pastasını daha önce Caillou pastaları toplu gösteriminde yayınlamıştım.
Seçil'e uzun, sağlıklı, mutlu bir yaşam diliyorum...

 MİNNİE MOUSE PASTASI-1
     Bu grubun son pastası ise Gökçe Hanım'ın kızı Ece'nin 2. yaş günü pastası...Ece'nin doğum gününü tekrar kutluyor, sağlıklı, mutlu, başarılı bir yaşam diliyorum...

Hiç yorum yok: