14 Mayıs 2015 Perşembe

SİLVERLİNE ANNELER GÜNÜ PASTA SÜSLEME ETKİNLİĞİ

         
     Oldukça yoğun ve yorucu bir etkinliği alnımın akıyla tamamlamış olmanın gururunu ve mutluluğunu yaşıyorum...Bir önceki postumda duyurusunu yaptığım Silverline Ankastre'nin düzenlediği anneler günü anne çocuk pasta süsleme etkinliğinin moderatörlüğünü bendeniz yaptım...
       Yoğun ilgi nedeniyle ilave bir seans eklediğimiz etkinlikte 5'er kişilik gruplar halinde anneler benim hazırladığım pastaları süslerken çocuklar da cupcakeleri süslediler. Kimisi şekerhamuruyla haşırneşir, kimisi ilk kez şekerhamurunu eline almış anneler en güzel pastaları süslemek için kıyasıya rekabet içine girdiler...
Bir çok Ankaralı blogger annenin katılımıyla renklenen etkinliğimizde anneler pasta yapımının inceliklerini ve  püf noktalarını öğrenirken çocuklar doyasıya eğlendiler...
Ankamall  AVMde Silverline teknolojisi ile kurulan mutfakta, pasta süsleme fırsatı yakalayan anneleri Silverline Ankastre'nin özel sürpriz hediyeleri de ayrıca mutlu etti. 

      Etkinlik alanına ilgi büyüktü, katılımcıların yanı sıra Silverline mutfağının çevresine toplanan izleyicilerin sorularına da cevaplar verirken butik pasta yapımına ilginin ne kadar attığına da şahit oldum...
      Etkinliğe ilgi gösteren, yanımda olan ve katılan tüm anneler ve çocuklarına teşekkür ediyor bu vesileyle yeni etkinliklerde görüşmek dileğiyle bütün annelerin anneler gününü bir kez daha kutluyorum...

5 yorum:

sevgiylegeziyorum dedi ki...

Elinize sağlık :)

nahide zereyak dedi ki...

Orada olmak isterdim..:)

Elif özkan dedi ki...

Harika bir etkinlikti. sibel hanım çok teşekkür ederiz.Böylesi etkinlikleri daha çok görmemiz dileğiyle...

GONCA APAYDIN dedi ki...

güzel bir etkinlik olmuş. bende orada olmak isterdim :) ellerinize sağlık sevgilerimle (apatdindunyam.blogspot.com)

daimamutfak dedi ki...

SİBELCİĞİM SENİ TANIYAN VE ANKARALI BİR BLOGER OLAN BEN GURUR DUYDUM..BAŞARILARININ DEVAMI DİLERİM..